Thursday, September 25, 2008

Salam Lebaran........................





:mKorek: Assalamualaikum.............sebelum ni..aku hapdet pasal kad raye korang kan...arini alu hapdet pasal kad raye aku plak.......hehe....simple jer.............nk letak pic aku kang....cacat plak kad tu...elok2 cun....trus spoil.........wink2.....

:puteh_23:Anyway...malam ni...25 sept 2008 pada 11:48 PM..aku hapdet...pada esoknyer...selesai sudah kaum adam mengerjakan solat jumaat.....aku akan berangkat pulang ke kampung halaman di Perak Darul Redzuan.....Ku harap pemergian ku ke sana diiringi oleh doa selamat dari kalian......Insyaallah...aku akan selamat pergi dan pulang......

:mSad:Dan part yg paling sedih.....mungkin haku xdapat on9...sebab nenek dan atok kau terdiri daripada golongan kaum buta IT .. maknanya..untuk dapat line stremix kat kampung mereka jauh sekali...dan jangan mimpi la kalo nk ade wireless......hehe...

:mCry:Tp xpe....aku akan pulang menemui PC kesayangan aku ni selepas pulang semula ke kuantan..........Pada kome semua....Selamat Berhari Raya Okeyyyyy.......!!!!


:puteh_27::puteh_27:Jumpa Lagi.....................

2 comments:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

huhuhu CAT....bakpe dop royak awal2?
Kad raya aku mu tak hambek lagi ni...
sampai ati mu gi dop ajok haku skali jumpa atuk & nenek kita...:sobsob:

Neway...Samat Hari Raya kat ko gak...
maaf laa kalo ada tersilap taip, terkutuk, terkata...terrrr... ter'apa-apa' je laa...
0-0 cat eh...
hehehe....

p/s:cat wit raya aku mana?

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

suda mencurik kad raya kucen..lawo beb..tergude saya..huhu...

cian atok ngan nenek buta IT...sama la kita cat..hahahha..slamat berhari raya sayam :* :kiss: