Wednesday, September 24, 2008

Salam Aidilfitri

:bye:[C][A][T] dapat banyak kad raye...huhu...mekasey semua..........yg send by blog....frenster..mespes...email....pkai posmen pn ade......haha...semunya aku akhiri dengan ucapan Terima Kasih.............................................:pge40::pge40::pge39::pge41:

Kat sni jugak...aku nk berterima kasih kepada semua kwan2 yg banyak menyerikan hari2 aku....kepada semua kawan2 aku yg sentiasa menggembirakan hari2 aku.....walaupun dirimu di kejauhan.....ur d' bes dude..!!owest d' best.....once u be my fren...u always will...!!that my promise...:pge40::pge39::pge40::pge25:Thanks jugak sebab korg x pernah lupakan aku dengan send kad raya ni......mmg aku hargai sgt2.....:pge38::pge41::pge38:

:024: Antara kad2 Raya yg haku Dapat:024:


Di Kesempatan ni jugak...aku nk ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...Ku susun sepuluh+ sepuluh jari...2 tangan dan 2 kaki...pohon Ampun dan maaf sekiranya ade salah dan silap....terkecik ati....terasa ati..terguris perasaan....terpukul kat mana2..termarah bila2..semua tu mungkin tidak disengajakan.....di luar batas pemikiran....
kalo SENGAJA pun..mgkin aku ada reason aku sndri:pge47::pge48::pge47:

:pge13::pge14::pge13:Pada kome2 yang bayak dosa ngan aku.....mintak maaf cepataku dengan ini...memaafkan segala salah silap kome pada teman ni........aku x ksah la...nk raya ni....mudahan2 ukhuwah yg kita bina ni.....semakin erat dan berkekalan...amin:pge61::pge41:InsyaAllah:pge61::pge41:

p/s :Sesunguhnya....yang baik tu datang daripada-Nya...yg x baik datang dari aku:pge40::pge40:


:021:Salam Aidil Fitri ikhlas dari [C][A][T]:021:

3 comments:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

errrr...yg 5 keping skali tu ko rembat kat blog haku kan?
hampeh tol la ko neh CAT...

mana kad raye ko neh?

Unknown said...

bnyak btuil kad da dapat.
ila punya kad mn
nak jugak.

Ummu Adasha said...

wah..syahdunya kad raya ku ada disini...

gumbira + tergude ngan kad2 raya kucen...

kucen cepat balik kuantan taw.. :lindu: