Sunday, August 31, 2008

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA


Entri ni khas untuk sesiapa yang dah lupa camne nk niat PUASA...amaklum r...menda nyer satahun sekali.........aku pun lupe wehhhhhh.........so....pephal....chek this out......

»-(¯`Lafaz Niat Berbuka Puasa´¯)-»


" Yang bermaksud, Ya Allah keranaMu aku berpuasa, dengan Mu aku beriman, kepadaMu aku berserah dan dengan rezekiMu aku berbuka (puasa), dengan rahmat MU, Ya Allah Tuhan Maha Pengasih "

»-(¯`Lafaz Niat Puasa Sebulan´¯)-»



" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala "

»-(¯`Lafaz Niat Puasa Harian´¯)-»





" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardhu puasa pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala"




Okey....maybe ni En3 last tuk bulan Ogos neh.................................puase ni...bnyk masa...maybe blogging sampai lebam kot.......huhu...so...pepehal....nantikan nyer.......

:pandaGeli_26:


Selamat Menyambut Ramadhan

Semoga ALLAH jadikan..
SUBUHmu bercahaya...
ZOHORmu gembira....
ASARmu bahagia...
MAGHRIBmu keampunan...
ISYAKmu keberkatan...

&

<º))))><Dibuka padamu pintu SYURGA tanpa sempadan><((((º>

0 comments: