Friday, August 29, 2008

10 KELEBIHAN ADA KEKASIH

....Entri kali ni nk bagi balasan kat sek kuca aku...MIZALOVA...ngeh2....katanya dalam post nyer...10 KELEBIHAN TIADA KEKASIH (aku bukan nk menidakkan pendapatnye..cume aku ingin berkongsi2 pendapat) kan MIZA kan...ngeh2...bkn kah blog salah satu tempat tuk kite berkongsi2 pendapat.....:mKorek:


1. Kata miza...Jimat Masa
- kata aku pulak...dari kite bnyk mase...bazir cmtu jer....pe salahnyer kalo g detim ngan yg tersayang...best pe.......

2. kata Miza...Dapat Tido lena
-selama aku hidup ni...xpernah lg aku dngar kate org dop ley tido sebab ade pkwe/makwe...sumpah weh...hehe...kalo ade yg ckp pun..g mam*** la...PENIPU...!!

3.Kata Miza....tak perlu risau kalau tiada miskol
-erk..!!yg ni ade kekeliruan skit....adakah aku yg x phm bahase atau miza yg dop reti berbahasa...jp2...aku fahami ayat ni jap...ngeh2...aku rase r....ni msti kalo rindu men mskol2 jer ni.....baler r

4. kata miza....tak perlu risau nak mekap kalau x cantik
- Apa kejadah nyer semua ini....kalau ade kekasih...msti kena makeup ke.....kalo xdek...xyah.....buley x sape2 bitau aku pe kaitan makeup ngan kekasih

5.kata miza....boleh mkan kat mana2 restoran
-kt sni aku dah nmpak....miza demand wessssssss

6. kata miza...tiada lagi messege boring tgh malam
-kate aku lak...boring ker.......ngeh2

7. kata miza... boleh cakap ngan mane2 lelaki
-erk....yg ni mule2 aku fkir betul tau...tp..biler fkir2 blik......kalo ade kekasih...dats mean mmg xley ckp ngan boy lain ke ha.....adehh.....

8. kata miza...tiada lagi nasihat2 yg menyakitkan telinga....
wehhh...bukan ke mnda yg baik ni...adehhh....ngeh2....miza2.....mnda baik la dia xnk.....x reti la aku nk ckp pe

9. kata miza...boleh pergi kemana hatta dgn sesiapa pun....
adehhh........sesunguhnyer kekasih ni bukan la sape2 yg berhak halang kite nk pergi mane2.....

10. kata miza...x perlu dengar lawak bodoh...
hehe...aku tau..mmg da kebiasaan nyer...kalo point last skli..mmg ngrut...




abisss dah.......haha...to mizalova...aku benonyer nk test --IKON--> jer wehhhh...tadop niat nk lawan2 ckp ko...sesungguhnyer...ape yg ko ckp tu betuuulllllll............................:mCubit:

»-(¯`•••FROM : LOVE HATER•••´¯)-»

1 comments:

-(•÷[ M1z4lov4 ]÷•)- said...

natam mu cat.. ape2 pun layan~ pendapat aku tu xsama dgn semua org~ maybe ade la tempias2 sikit~ tp xsume yg tu betul jer.. aku pun camtu!! hahahaha~ (kuat nipu gop) en3 tu just for fun~ gak usah dipikirin donk..