Wednesday, November 12, 2008

cit kucen berpesta....

Ladies Nite Cat Nite TIME...!!
:pandaGeli_02:

cit kucen berparti..huakhuak....!!parti la kunun....cit kucen ketemu sama kawan2 lama.....rindu bangatttt.....tgh syok2 aku melayan perasaan dalam bilik..tetiba fon aku vibreto...remy..nelepon aku ajak boling...wades...
:pandaGeli_31:
Benar..aku rindu bangat sama kamu org (semua staff Astana Golf Resort,semua okekkkk!!) rindu sangattt...tp...aku keletihan...argh..maaf Encit Remy...aku mau beradu..huahua...
selang 2-3 minit lepas tuh...enpon aku seperti di boot...cilako..sek2 ni semua berpakat mahu meminggirkan aku dalam kehidupan mereka..

(marajuk la kunun):pandaGeli_30:

macam-macam mesage aku terima..semua berbaur lucah dan 18sx..oh tidakkk...
aku selamat ketemu sama kengkawan lama aku..lame x jumpe..banyaknyer mereka berubah..Astana menang loteri ker neh..hikhik..ni semua pandangan mereka terhadap aku selepas agak setahun x ketemu..

then ade fiew person tu aku x kenal la...strangers...!!diorg kate staff baru..oo..okey..
salam kenal...
:pandaGeli_36:

Then...tgh syok2 membaling memboling..depa duk kutuk2 la aku..sebab ade blog..tp sekeping gambar depa pun tadop...aish...!!mane aku tahu..x terfikir lak nk wat blog aku ni mcm face book...aku pun sejukkan la hati mereka..cakap yg dalam mespes n frenster aku bersepah gmbr mereka..huhu..
dengan muke slebetnyer..mereka semua pakat2 wat muke..
:pandaGeli_18:
hampess..
:pandaGeli_10:
wahai kengkawan ku..walaupun aku sudah bertukar kerjaan..tidak kontek kalian semua..tidak bersama kome lagi...tidak bermakne aku telah lupekan kamu semua..

-Trust Me-
:pandaGeli_08:selesai udah aku membaling mane2 yang patut...ngatkan nk balik la dah...ooo..tidak..7hb already..mereka ni msti di pau satu persatu...!!
KFC time...hikhik..gaji aku lmbt lg..gaji korg baru kua kan...bau bank duk ade lg
:pandaGeli_05:

okekkk frensss...jgn usha je k...kumen sekali...walaupun korg bukan si blogger tegar...
aku tunggu komen korg tau
:pandaGeli_33:

hei....ni last word k...
janji ila pade semua..

-frens 4 ever k-
:pandaGeli_14:
-syggg korg semua-
:pandaGeli_26:

4 comments:

Ummu Adasha said...

fewiiiiiiiitt...cik kucen berpesta sakan main boling..amboi2...mukan nak ajak ako :-w

babap munggung kang...hahaha...

pat setelkan tag ako tuh...
hehehe

HANA bUdaK cEkElAt said...

pge mmg suke babap montot org. tu jela kejenya. cit kucing, nanti cakar muntot pge, biar dia kene berak berdarah.. wargh wargh!!

cit kusyinghisyam, eh silap lagi, kucing syiam. kamo yg mana dlm gmbr tu?
;p ;p

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

bergumbira time !!!

errr..pge?
mengapakah muntut yg jadi pilihan?
memang GATEI kamo neh :P

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

cit pge mmg lol..gateii..hikhik

hana cube kamu close up...yg mane plg chumel dsitu..ako la tuh..huahuha..

nes..parti..parti..parti