Monday, November 10, 2008

[C][A][T]

:mRempit:
aritu aku bermastautin sebentar di kampung keluarga belah ibu ku...di perak..jap jeee...sebab nk ambil barang...penat wes........pegi arini balik esok....saje je nk ikot..khidmat aku bukan diperlukan pun...sesaje...mase cuti...sekarang dunia aku bnyak menghabiskan masa di dunia nyata....tu yg ku rasekan yg terbaik...hikhik... Pada pagi ahad....masa semua dah nk bersiap balik....aku turun la bawah umah....saje nk usha..mane tau jumpe harta karun ke.....ngeh2...tgh syok2 usha line...aku nmpak ade 3 ekor kucing....!!
opah bela kucing ke???:mThinking:

setahu aku monyet ade lah....!!hik2...tp pic nyer x sempat aku nk snap...sebab aku x suke monyet....mmg la dalam sangkar....tp...isk!!takut aku...dibuatnyer terlepas....kejar aku.....eee...tamo lah!!

aku pun laju2 la pgil afiQ...adiku..yg juge seorang cat freaker.......pecinta kucing yg tegar.....dia pun laju je r...kucing2 tu sangat-sangat comel dan manje....cewah...!!membuatkan au lagi lame kt bawah rumah tu....sempat jugak aku mensenap beberapa pic...3 beradik tu sgt2 santek dan anggun sekali.....

kami pecinta kucing......anda bila lagik????

huhu...ni je r post aku nk wat......actually...3 eko ni xdek name lagik....selepas undian dilakukan...semua voters berpuas hati dengan penilaian dibuat....aku memutuskan untuk memanggil....

1. abg long
2. abg ngah
3. kak lang

huahuahua.....!!aku dah wat macam kucing aku nmpaknyer...xpelah..ambik berkat....opah kate tu kucing merempat.....xtau asal usul..tetibe je ade....adessss
:mPeluh:
merempat opah aku ckp....dimanekan kesopanan dan kususilaan opah aku ni menghilang...mungkin luput ditelan zaman kot...ngeh2...aku pun cepat2 la membodek mak aku.....sambil urut2..aku suarakan niat aku tuh...nk masuk meminang 3 beradik tuh...
cit...niat aku ditentang keras oleh kedua orang tua ku...nampaknyer...cinta ini bukan milik kita...
:mCry:
xpelah.....xkesah la...nama aku dah bagi....surat beranak je lum proses lagik....jumpe nanti yer daling's2 ku....
:mLove:
salam sayang dr ibu mu yg berjauhan....
-kuchingsyiam-

0 comments: