Sunday, October 5, 2008

Sweet ke..........


:botol_21: Award time.......hik2..kali ni aku terima award blog pling sweet....swett kee??
:botol_47: huhu...macam biase la....dapat award ni...aku akan berkongsi ngan rakan2 ku yg mempunyai blog yg sweet mcm Blog kucin siam ni...hik2.....
:botol_53::botol_53:
Selepas anda menerima award ni...anda perlu berkongsi dengan rakan2 blogger yg lain...aku ni dalam kategori susah skit kongsi award..nak2 award tu..cam ala2 sweet skit...huhu...tp..memandangkan bulan baik..esok pun aku ade hajat baik..(nk posye nam)aku kongsi la dengan 4
(Empat) orang rakan Blogger.Com Crew aku.....

Antara blog2 yg ala sweet yg menarik perhatian aku adalah

:botol_50::botol_38::botol_50:

http://salwanees-dairy.blogspot.com
http://n3sl0.blogspot.com
http://eiffelz.blogspot.com
http://ceritabudakkampung.blogspot.com

Kepada pemilik blog..aku x kan alert kat shoutmix korg..kepada tuan tanah yg masuk umah aku jer akan tau dia dapat award ni diiringi dengan gelak jahat


:botol_42:Sekali sekala nk wat kejam dan jahat....:botol_52:

:botol_45:Okey....jumpe lagi..........:botol_46:


:botol_17::botol_48::botol_49::botol_51::botol_03::botol_17:

6 comments:

~Cinta Milo Ais~ said...

miawwww...hehe tq Cat...Cayang dia mmuahh hehe

eiffelz said...

tq cat bebeh...mmuaahhh kat pipi :wink:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

tenkiu tenkiu tenkiu tenkiu and tenkiu....hehehe

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

tahniah kucin kesayamanku..huhuhu..

mmg sweet pon..huhu... (terutama kazen dia)

Putri Mie said...

eheee.. mekasey keling.. eh sala.. daling la.. hehe...

dunianeka said...

assalamualaikum tahniah salam perkenalan