Saturday, September 13, 2008

Im Okey la...........


:pingu_10:Baru aku tahu....x best la post nde sedey2....cm siak je:mHaha:xpelah......lagipun korang-korag semua kenal [C][A][T] sebagai yg happy....ceria....dan yang sewaktu dengannyer...kan..kan..kan...so entri yg lepas tu...delete ah......aku cume berminat nk kongsi mnde2 yg cambest jer ngan korg...nde2 yg sedey2 ni.....wat perkasam je r....lgpun...trust me...
nde tu x mnyedihkan aku lnsung la......:puteh_23:
ni [C][A][T] la........:puteh_22:

Pada yg da post comment tu...:t::h::a::n::k::s:...

Aku Okey la..pasni...tadop da post2 yg cm ala2 bolok tu....:puteh_30:

Tengah duk syok2 layan website..aku jmpe pic ni....jum2..aku kongsi ngan korg....

Cam haper je aku nengok pic ni...tergelak sorg aku......base betul.........teringat lak aku kat iklan yang...."pakai jari pun boley'.....(terpakse dipadam..ade kesalahan pemahaman skit)

:mHaha::mHaha::mHaha:

5 comments:

-/\/\-!-z-@-|_-0-v-@- said...

balew tul.. ni entry ke ngutuk nih??

»-(¯`CAT´¯)-» said...

kewek...ne de ngutuk la wes,,,,ye laaa...aku padam....:((

ユウスリ¥ú§®¥ @ ÐøúßLë_¥ユウスリ said...

cat bli se syhmpoo tu kat yus x payah wat treament lg pas nih =))=))=))

Putri Mie said...

yeah! idop cat!

»-(¯`CAT´¯)-» said...

yus : erk...shampoo ape tu..tu shampo tuk singe la yus..hehe


mimi : tQ ma pren:D