Tuesday, July 22, 2008

About d' R.U.L.E.S

Rules yg aku terpakse ikut dan sentiasa tunduk apabila menurutinye adalah di zaman sekolah..Time skolah dulu…msuk jer skolah..hidup x habis2 dgn rules yg bg aku mmg tahap siot..cm banduan kat sekolah sndrik…wat the fu*k…dgn cikgu2 yg so annoying!nympahnyer…..mase form 1-3..okey la kt sekolah semua girl..tp rules n exam yg amat membebankan aku…nyampahnyer!!!ari2 exam..bygkan…periksa pnilaian la..suku thun la,tgh thun la..bertahun2 la…ntah la natang pe lg..isk..

mase aku sekolah kt afzan tu..aku adalah seorg pemonteng skolah tegar..haha..muke aku ni..da faymes di kalangan ckgu2 kaunseling yg ngrut lg cibai tu..konon penyelesai sesuatu msalah…get a life la bitch!cikgu kaunseling ni just a normal person yg always try to be someone else..for example..shes try to be my bestfriend..alasannye..tuk tau pe msalah aku..ee..ley g mampos la..aku nk berkwan dgn seorg ckgu yang ngrut n berkongsi masalah yg x wujud..haha..dia mmg bodoh la…dia ngat..semua student yg ponteng tu bermasalah…kt stu je aku da nmpak akn kebodohan dia..aku ponteng bkn sebab ade masalah..sebab aku nk tido la…hehe..xpyh ade degree..tnye adik aku yg djah 2 ni ckup..dia akan ckp kakak dia ni malas..bkn satu masalah..budush!kalo adik aku ni tamo g sekolah..aku sokong jer..haha..aku tau..school is some fucking place to hang..and if some of them ade bace blog aku ni..aku nk bitau…xpyah bela la kaunselor yg cm bgus tu…go to hell la…ha..ni satu lg..korg tgok..hehe..sbuk care hal org..hal sendiri x terurus..umo senja..x kawen2 lg.!!

skrg..xdek da aku dibelenggu dgn cikgu kaunseling..sape nk kaunselor aku..meh..cepat..berani ke x..haha…nk kena maki..cube la dtg kt aku ngaku seorg kaunselor yg berjaya..aku x perlu semua tu..slagi mak bapak aku msih hidup..diorg akan jd kaunselor tetap aku!!(tp if someday..ade kaunselor yg membantu sesorg yg bermasalah dgn cara bg duit…hari2 aku bermasalah n hari2 aku perlukan seorg kaunselor tau!!)

until after PMR…aku bnyk ponteng pun..result gampak gak..msuk la teknik..(teknik jer)mase last day paper PMR tu..aku ngat lg..subjek sejarah..paper abis awal tau..konon nye group aku ni ade perhitungan la..hehe..jmpe kat blkng skolah..jmpe2 jer..perh..gado..sampai koyak2 kain tau..masuk jer teknik..haha…kat stu..mkin terserlah kenakalan aku..semua rules aku langgor jer…aku ngan kwn2..siap di black list lg..hehe…lg stu..part yg bg aku amat melucukan..aku siap dilucut sbg pngawas…ingat aku eran ngan pngkt semua tu…stakat jd pak turut or barua cikgu…wat for..n if pgkat sbg pgwas adalah gerenti or tiket tuk jd faymes atau dikenali…ee..pleaseee!!2 thn aku kt sekolah tu..seko pngwas pun aku x ingat name..kalo ingat pun..sb aku mark..haha..jumpe kat bando..siap r dia....aku x jdik pgwas pn faymes jugak..cube lari tgh pdg,then pnjt pagor sekolah tgok..ade x yg cam ko..haha…

senakal-nakal aku pun..ade gak cikgu yang sayang aku..ha…bkn la kalo pelajar nakal meaning dia semua org benci..aku tgok..pelajar nakal la cikgu sayang tau..lebey bnyk perhatian diberikan..kalo msuk jer kelas.. “Syakilla mane?”tu mnda1st diorg tnye…kalo aku tadop or x dpt dikesan..crik wo….!!korg tgok sendri la mase korg sekolah dulu..pelajar sivik n pandai2..ade cikgu pedulik?jwb la sejujurnye..pedulik pun..sb diorg tnye..nk jd pandai kononnye…aku ni pun..xnk berkwan ngan diorg..bg aku..genius ni bkn la satu gift tau..erm..cm satu beban!btul tau!nti aku wat entri pasal pndangan aku pasal bdk genius ni…blik semula..haha…muke aku ni jugak faymes di bilik pengetua tau..pengetua pun dah mark..siap kalo aku msuk lg..dia akan ckp… “awk lg?”hehe….aku tulis semua ni..bkn la nk burukkan dri sndri..tidak same sekali..cume nk berkongsi cerita dgn all of you..im a gud student….yes I am!result x mengecewakan aku pun..kalo mengecewakan org lain pun..none of mine bisness…tu jer..trpulang la nk terima hakikat ni atau x..aku pedulik ape…this my blog..u must follow my rules..rules lg!

0 comments: